Dynamische product-marktcombinaties als richtsnoer voor strategisch voorraadbeheer. De gevolgen van een veranderende woningvraag voor de woningvoorraad van Woningbouwvereniging Waalwijk

• Author:
  • Year: 2011 en eerder

De doelstelling van het afstudeerverslag is het in kaart brengen van de ontwikkelingen van de vraag naar sociale huurwoningen in Waalwijk en op basis daarvan een aanzet te geven voor de opzet van voorraadbeheerstrategieen waarmee tot en met het jaar 2004 de door Woningbouwvereniging Waalwijk voorraadstrategieen, zodat tot en met het jaar 2004 de gewenste product-marktcombinaties in de gewenste aantallen gevormd kunnen worden. De bereikbare mate van afstemming van het aanbod op de vraag wordt gemeten over de periode 1995 tot en met 2004.